Klantgerichtheid

Leeroplossingen om van klanten ambassadeurs te maken

Klantgerichtheid | e-Learning en LMS | UP learning

Inspelen op wensen, verwachtingen overtreffen

Een tevreden klant die jouw merk, product of dienst bij anderen aanbeveelt. Dat is de basis voor succes. Hoe zorg je als Learning Professional dat alle medewerkers klantgericht werken? En dat zonder de doelen van de organisatie uit het oog te verliezen?

De klant op één. Zo leren ze dat.

  • Oefen in of simuleer de praktijksituatie. 
  • Laat in je leerinterventie de gevolgen van gedrag zien.
  • Collega’s die elkaar ‘feedforward’ durven geven. Dat werkt. Neem het mee in je leerprogramma.
Welke leervorm past bij jouw collega’s?

Van klant naar fan

Zo help jij je collega’s het waar te maken 

Laat ze oefenen alsof het de praktijk is.

Hoe maak je de klik met de klant? Dat is best lastig. Door met verschillende type klanten te oefenen, worden je collega’s al snel wijzer. Leer als in de praktijk. Met Interactieve Video, AR en VR. 

Maar waarom loopt ie nu weg?

Hoe de klant jouw organisatie beleeft, blijft mensenwerk. Klantgericht denken en handelen vraagt om ‘mensgerichte’ vaardigheden. Train die door het gevolg van gedrag te laten zien. 

Een organisatiecultuur is ook te trainen.

Samen elke dag beter. Streeft jouw organisatie daar ook naar? Vast. En daarom neem je ‘de gewenste cultuur’ mee in je trainingen. Collega’s die elkaar om tips & tops vragen. Dat werkt.

Klanten (/fans)

Wij werken voor, leren samen en groeien met  

Met trots gepresensteerd

Ook zij bedienen hun klanten optimaal. Allemaal op hun eigen manier. Lees hier hoe wij er een bijdrage aan mochten leveren.

AS Watson | e-learning | Volle schappen | UP learning
A.S. Watson

e-Learning

e-Learning maatwerk

Interactieve Video

Klantgerichtheid

Onboarding

Processen en systemen

Retail

Vakkennis

Video

Volle schappen, hoge omzet

Lidl | Totara case | mock up | UP learning

Klantgerichtheid

Learning Management

Onboarding

Processen en systemen

Retail

Sales

Totara

Vakkennis

Zelf de regie over je ontwikkeling

DMG | Totara case | tegel | UP learning
DMG

Klantgerichtheid

Learning Management

Onboarding

Processen en systemen

Retail

Sales

Totara

Vakkennis

e-Learning en Totara LMS laten DMG groeien

PLUS retail | e-commerce case | UP learning
PLUS Retail

e-Learning

e-Learning maatwerk

Klantgerichtheid

Processen en systemen

Retail

Vakkennis

Goed eten, goed bezorgd

Vilans | e-Learning | Interactieve video | UP learning
Vilans

e-Learning

Interactieve Video

Klantgerichtheid

Processen en systemen

Vakkennis

Video

Zorg

Kruip in de huid van

Achmea | e-Learning en Leerplatform | UP learning
Achmea

e-Learning

e-Learning maatwerk

Financieel

Klantgerichtheid

Onboarding

Processen en systemen

Sales

Vakkennis

Als een klant belt, verbindt Achmea die niet door

Hier zijn we trots op

Ook zij bedienen hun klanten optimaal. Allemaal op hun eigen manier. Lees hier hoe wij er een bijdrage aan mochten leveren.

AS Watson | e-learning | Volle schappen | UP learning
A.S. Watson

e-Learning

e-Learning maatwerk

Interactieve Video

Klantgerichtheid

Onboarding

Processen en systemen

Retail

Vakkennis

Video

Volle schappen, hoge omzet

Lidl | Totara case | mock up | UP learning

Klantgerichtheid

Learning Management

Onboarding

Processen en systemen

Retail

Sales

Totara

Vakkennis

Zelf de regie over je ontwikkeling

DMG | Totara case | tegel | UP learning
DMG

Klantgerichtheid

Learning Management

Onboarding

Processen en systemen

Retail

Sales

Totara

Vakkennis

e-Learning en Totara LMS laten DMG groeien

PLUS retail | e-commerce case | UP learning
PLUS Retail

e-Learning

e-Learning maatwerk

Klantgerichtheid

Processen en systemen

Retail

Vakkennis

Goed eten, goed bezorgd

Vilans | e-Learning | Interactieve video | UP learning
Vilans

e-Learning

Interactieve Video

Klantgerichtheid

Processen en systemen

Vakkennis

Video

Zorg

Kruip in de huid van

Achmea | e-Learning en Leerplatform | UP learning
Achmea

e-Learning

e-Learning maatwerk

Financieel

Klantgerichtheid

Onboarding

Processen en systemen

Sales

Vakkennis

Als een klant belt, verbindt Achmea die niet door

Hier zijn we trots op

Ook zij bedienen hun klanten optimaal. Allemaal op hun eigen manier. Lees hier hoe wij er een bijdrage aan mochten leveren.

Loading...
AS Watson | e-learning | Volle schappen | UP learning
A.S. Watson

e-Learning

e-Learning maatwerk

Interactieve Video

Klantgerichtheid

Onboarding

Processen en systemen

Retail

Vakkennis

Video

Volle schappen, hoge omzet

Lidl | Totara case | mock up | UP learning

Klantgerichtheid

Learning Management

Onboarding

Processen en systemen

Retail

Sales

Totara

Vakkennis

Zelf de regie over je ontwikkeling

DMG | Totara case | tegel | UP learning
DMG

Klantgerichtheid

Learning Management

Onboarding

Processen en systemen

Retail

Sales

Totara

Vakkennis

e-Learning en Totara LMS laten DMG groeien

“De medewerkers krijgen ook met dilemma’s te maken bij het verzamelen, bezorgen of helpen van klanten bij het PLUS Ophaalpunt: ‘Hoe zorg je voor een tevreden klant?’ Daarvoor is naast kennis ook de juiste houding nodig.”

Blijf jezelf ontwikkelen met onze GRATIS learning workshops

De UP workshops hebben als doel Learning Professionals van bedrijven, (semi) overheden en NGO’s te ondersteunen bij hun ontwikkeling. Vul je gegevens in en we laten je weten wanneer ze er weer zijn.

Medewerkers die passen bij je merk. Zo train je ze.

Je merk ontwikkelt zich continu. Net als je medewerkers. En de klanten. Als Learning Professional heb je een gereedschapskist vol leermiddelen om te zorgen dat je collega’s up-to-date blijven. Wat hebben zij nodig?

e-Learning en Blended Learning

Van Interactieve Video tot face-to-face bijeenkomsten. Van Infographic tot Augmented Reality. Hoe ziet jouw Leercampagne eruit?

En zo pakken wij het aan

Met een beproefde methode maken we samen je doel en de impact helder. Zo weet jij zeker dat je vraag wordt opgelost. Gegarandeerd.

En zo kunnen wij je helpen

Workshop

Een interne workshop met betrokkenen van HR, L&D én de afdeling. Dat maakt nut, noodzaak en oplossing duidelijk.

Didactisch concept

Samen met jou ontwerpen we een didactisch concept. Afgestemd op één of, indien nodig, meerdere doelgroepen.

Leercampagne

Met één interventie kom je er meestal niet. Indien nodig zetten we diverse leermiddelen en kanalen in.

Blended Learning

Met jou stellen we de ideale combinatie van online en offline leermiddelen samen. Wat goed is, behouden we. 

Succes bepalen

Wanneer weet jij dat je leerinterventie effect heeft? Waar gaat het goed en waar is extra aandacht nodig?

Vrijblijvend advies? Doen!

Medewerkers die klantgericht, denken en handelen? We adviseren je graag hoe we het gewenste gedrag kunnen realiseren. Geheel vrijblijvend. Afgesproken.

Ster Hutten | UP learning