Klantgerichtheid

Leeroplossingen om van klanten ambassadeurs te maken

Klantgerichtheid | e-Learning en LMS | UP learning

Inspelen op wensen, verwachtingen overtreffen

Een tevreden klant die jouw merk, product of dienst bij anderen aanbeveelt. Dat is de basis voor succes. Hoe zorg je als Learning Professional dat alle medewerkers klantgericht werken? En dat zonder de doelen van de organisatie uit het oog te verliezen?

De klant op één. Zo leren ze dat.

  • Oefen in of simuleer de praktijksituatie. 
  • Laat in je leerinterventie de gevolgen van gedrag zien.
  • Collega’s die elkaar ‘feedforward’ durven geven. Dat werkt. Neem het mee in je leerprogramma.
Welke leervorm past bij jouw collega’s?

Van klant naar fan

Zo help jij je collega’s het waar te maken 

UP_Icon_Brain_White

Laat ze oefenen alsof het de praktijk is.

Hoe maak je de klik met de klant? Dat is best lastig. Door met verschillende type klanten te oefenen, worden je collega’s al snel wijzer. Leer als in de praktijk. Met Interactieve Video, AR en VR. 

UP_Icon_People_White

Maar waarom loopt ie nu weg?

Hoe de klant jouw organisatie beleeft, blijft mensenwerk. Klantgericht denken en handelen vraagt om ‘mensgerichte’ vaardigheden. Train die door het gevolg van gedrag te laten zien. 

UP_Icon_Dumbbell_White

Een organisatiecultuur is ook te trainen.

Samen elke dag beter. Streeft jouw organisatie daar ook naar? Vast. En daarom neem je ‘de gewenste cultuur’ mee in je trainingen. Collega’s die elkaar om tips & tops vragen. Dat werkt.

Klanten (/fans)

Wij werken voor, leren samen en groeien met  

Zij delen graag hun verhaal

Nieuwsgierig naar de kracht van maatwerk e-Learning? Weten wat een Leerplatform oplevert? Lees hun verhaal.

“De medewerkers krijgen ook met dilemma’s te maken bij het verzamelen, bezorgen of helpen van klanten bij het PLUS Ophaalpunt: ‘Hoe zorg je voor een tevreden klant?’ Daarvoor is naast kennis ook de juiste houding nodig.”

Medewerkers die passen bij je merk. Zo train je ze.

Je merk ontwikkelt zich continu. Net als je medewerkers. En de klanten. Als Learning Professional heb je een gereedschapskist vol leermiddelen om te zorgen dat je collega’s up-to-date blijven. Wat hebben zij nodig?

e-Learning en Blended Learning

Van Interactieve Video tot face-to-face bijeenkomsten. Van Infographic tot Augmented Reality. Hoe ziet jouw Leercampagne eruit?

En zo pakken wij het aan

Met een beproefde methode maken we samen je doel en de impact helder. Zo weet jij zeker dat je vraag wordt opgelost. Gegarandeerd.

En zo kunnen wij je helpen

Workshop

Een interne workshop met betrokkenen van HR, L&D én de afdeling. Dat maakt nut, noodzaak en oplossing duidelijk.

Didactisch concept

Samen met jou ontwerpen we een didactisch concept. Afgestemd op één of, indien nodig, meerdere doelgroepen.

Leercampagne

Met één interventie kom je er meestal niet. Indien nodig zetten we diverse leermiddelen en kanalen in.

Blended Learning

Met jou stellen we de ideale combinatie van online en offline leermiddelen samen. Wat goed is, behouden we. 

Succes bepalen

Wanneer weet jij dat je leerinterventie effect heeft? Waar gaat het goed en waar is extra aandacht nodig?

Vraag gerust. We adviseren je geheel vrijblijvend.

Op zoek naar maatwerk e-Learning of een Leerplatform? We adviseren je graag. Bel, mail of vul het formulier in.